Kankaan koulu

Kommentit pois päältä artikkelissa Hyvää kesää! Koulun kentän viereisellä parkkipaikalla on paperinkeräyskontti, ja keräyspaperista saatava tuotto käytetään oppilaiden hyväksi esim. luokkaretkien rahoituksessa. Kommentit pois päältä artikkelissa Koulun paperikeräys. Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta! Kommentit pois päältä artikkelissa Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta! Kommentit pois päältä artikkelissa Joulujuhlatunnelmaa.

OVERVIEW

This website kankaankoulu.fi presently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have probed two pages within the website kankaankoulu.fi and found zero websites associating themselves with kankaankoulu.fi.

KANKAANKOULU.FI RANKINGS

This website kankaankoulu.fi is seeing variant levels of traffic all round the year.
Traffic for kankaankoulu.fi

Traffic ranking (by month) for kankaankoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for kankaankoulu.fi

WHAT DOES KANKAANKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kankaankoulu.fi Mobile Screenshot of kankaankoulu.fi Tablet Screenshot of kankaankoulu.fi

KANKAANKOULU.FI HOST

I diagnosed that a lone root page on kankaankoulu.fi took two thousand five hundred and sixteen milliseconds to come up. I could not find a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
77.86.191.65

SERVER OPERATING SYSTEM

I identified that this domain is employing the Apache/2.4.6 (CentOS) OpenSSL/1.0.2k-fips PHP/7.0.18 operating system.

Kankaan koulu

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following in the web page, "Kommentit pois päältä artikkelissa Hyvää kesää! Koulun kentän viereisellä parkkipaikalla on paperinkeräyskontti, ja keräyspaperista saatava tuotto käytetään oppilaiden hyväksi esim." Our analyzers analyzed that the web page also stated " Kommentit pois päältä artikkelissa Koulun paperikeräys." The Website also stated " Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta! Kommentit pois päältä artikkelissa Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta! Kommentit pois päältä artikkelissa Joulujuhlatunnelmaa."

VIEW OTHER WEB SITES

Wilmaan kirjautuminen - Wilma - Kankaanpään koulutoimisto

Wilma on oppilaitoksen hallinto-ohjelman www-liittymä. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Kankaanpään koulutoimisto. Opiskelijat valitsevat Wilmassa kursseja, seuraavat suorituksiaan, lukevat tiedotteita ja viestivät opettajien kanssa. Opettajat syöttävät Wilman kautta arvioinnit ja poissaolot, päivittävät henkilötietojaan ja viestivät opiskelijoiden ja huoltajien kanssa.

Kankaanpään Maila

Suomen kovin pesäpallojoukkue jo 60 vuotta - ainakin jos ottasta koittaa.

KANMARA - Oma kotisivuni

We recommend that you update your browser to the latest version. Suomen juoksutapahtumat TOP 20 2015.

Tervetuloa - Kankaanpään Metsästysyhdistys Ry

Ajankohtaisia uutisia jäsensivuilla - kirjaudu sivuille. Mikäli sinulla ei ole vielä jäsentunnuksia, ota yhteyttä sihteeriin.